Szukaj Szukaj
GRYKarty
Zakon Krańca Świata - Enclave G3
-23%

Zakon Krańca Świata - Enclave G3

Wydawnictwo:G3
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:5902020445388
Zakon Krańca Świata - Enclave G3
Cena sugerowana przez wydawcę:
79,00
61,00
Oszczędzasz: 18,00

Opis

"Zakon Krańca Świata (Enclave)" to przygodowa gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 osób w wieku od 12 lat. Świat Enclave wykreowany został przez Maję Lidię Kossakowską pierwszą damę polskiej fantastyki.
Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku, sprowadziło kataklizm na znany do tej pory świat. Przyszło Ci żyć w tej postapokaliptycznej scenerii. Jesteś jednym z pozyskiwaczy, posiadasz niezwykłą umiejętność przenikania do tytułowej Enklawy utopijnego wymiaru stworzonego przez Mistrzów Blasku.
Niezależnie od tego czy pragniesz pomóc strudzonym, czy po prostu liczysz na zysk Twoim zadaniem jest wykradanie pryzów drogocennej technologii zgromadzonej przez Mistrzów Blasku. Musisz jednak pamiętać, że podróż do wyższego wymiaru to niebezpieczne zadanie.
Zasady i cel gry:
Celem gry jest zdobycie czterech żetonów drzewa lub jak największej ilości punktów zwycięstwa. Aby to osiągnąć, pozyskiwacze muszą dokonywać udanych abordaży do Enklawy. Rozpoczynając grę, każdy z graczy otrzymuje jedną z czterech kart pozyskiwacza. Każda z kart zawiera: tory zdrowia fizycznego i psychicznego postaci oraz statystyki maszyn używanych podczas skoków do Enklawy. Gra składa się z sześciu tur, z których każda podzielona jest na pięć faz:
1. Faza inicjatywy ustala się kolejność z jaką rozpatrywane będą lokacje.
2. Faza planowania ustala się w jakiej kolejności gracze będą rozpatrywać swoje działania w lokacjach. W trakcie jednej tury gracz może udać się do czterech z sześciu lokacji.
3. Faza działania gracze rozpatrują swoje działania w lokacjach. W zależności od wybranych lokacji mogą oni min.: podpatrzeć wierzchnie karty ze stosów kart, zdobyć walutę, zakupić lekarstwa oraz pancerze, ulepszyć statystyki swojej postaci/maszyn, dokonać abordażu, udać się do Drzewa.
4. Faza Drzewa gracze, którzy odwiedzili lokację drzewa, mogą przemienić zdobyte punkty wiedzy na punkty zwycięstwa. Ponadto mają możliwość użycia potężnych kart Drzewa.
5. Faza rotacji gracze przygotowują planszę oraz karty pozyskiwaczy do rozpoczęcia kolejnej tury.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.