Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
-20%

Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy

Wydawnictwo:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Liczba stron: 206
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 250x176 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788320823943
Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,90
39,69
Oszczędzasz: 10,21

Opis

Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów - jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczących marketingu, zachowań konsumentów i badań marketingowych. Przedstawiono w niej wybrane problemy dotyczące potrzeb, preferencji, postaw, opinii i zachowań konsumentów oraz ich uwarunkowań i zróżnicowania na określonych rynkach (m.in. opieki zdrowotnej, usług przewozowych, piwa rzemieślniczego, e-usług) bądź w odniesieniu do określonych aspektów konsumpcji (m.in. konsumpcji etycznej, konsumpcjonizmu i indywidualizacji produktów) jako rezultatu zachodzących w otoczeniu przemian ilościowych, jakościowych i strukturalnych oraz działań marketingowych przedsiębiorstw.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.