Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny..
-12%

Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny..

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Liczba stron: 248
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 16,8x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380889347
Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny..
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,90
39,40
Oszczędzasz: 5,50

Opis

Dobra używane, czyli kiedyś przez kogoś posiadane i ponownie odprzedawane, dość długo znajdowały się na marginesie handlu. Przełomem stał się rozwój handlu elektronicznego pomiędzy osobami fizycznymi, m.in. na aukcjach internetowych czy portalach ogłoszeniowych. Możliwość globalnego handlu dobrami używanymi uwypukliła problem właściwego określania ich ceny. Autor publikacji przeanalizował zakończone transakcje na wiodącym polskim portalu aukcyjnym w kontekście ceny końcowej, a jako jeden z najistotniejszych czynników wpływu przyjął szeroki zakres obserwowanych zachowań kupujących. Efektem podjętych badań są modele kształtowania się ceny końcowej dóbr używanych, zaimplementowane w ramach autorskiego systemu informatycznego.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.