Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIInformatyka
Wzorce projektowe
-30%

Wzorce projektowe Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku

Erich Gamma , Richard Helm , Ralph Johnson

Wydawnictwo:Helion
Autor: Erich Gamma , Richard Helm , Ralph Johnson
Tłumacz:Tomasz Walczak
Liczba stron: 376
Oprawa: miękka
Tytuł oryginału: Design patterns
Język oryginału: angielski
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 18x23.5cm
ISBN: 9788324626625
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788324626625
Wzorce projektowe
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,00
34,40
Oszczędzasz: 14,60

Opis

Naucz się wykorzystywać wzorce projektowe i ułatw sobie pracę!

Jak wykorzystać projekty, które już wcześniej okazały się dobre?
Jak stworzyć elastyczny projekt obiektowy?
Jak sprawnie rozwiązywać typowe problemy projektowe?

Projektowanie oprogramowania obiektowego nie jest łatwe, a przy założeniu, że powinno ono nadawać się do wielokrotnego użytku, staje się naprawdę skomplikowane. Aby stworzyć dobry projekt, najlepiej skorzystać ze sprawdzonych i efektywnych rozwiązań, które wcześniej były już stosowane. W tej książce znajdziesz właśnie najlepsze doświadczenia z obszaru programowania obiektowego, zapisane w formie wzorców projektowych gotowych do natychmiastowego użycia!

W książce "Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku" opisano, czym są wzorce projektowe, a także w jaki sposób pomagają one projektować oprogramowanie obiektowe. Podręcznik zawiera studia przypadków, pozwalające poznać metody stosowania wzorców w praktyce. Zamieszczono tu również katalog wzorców projektowych, podzielony na trzy kategorie: wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne. Dzięki temu przewodnikowi nauczysz się skutecznie korzystać z wzorców projektowych, ulepszać dokumentację i usprawniać konserwację istniejących systemów. Krótko mówiąc, poznasz najlepsze sposoby sprawnego opracowywania niezawodnego projektu.

Wzorce projektowe w architekturze MVC
Katalog wzorców projektowych
Projektowanie edytora dokumentów
Wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne
Dziedziczenie klas i interfejsów
Określanie implementacji obiektów
Obsługa wielu standardów wyglądu i działania
Zastosowanie mechanizmów powtórnego wykorzystania rozwiązania

Wykorzystaj zestaw konkretnych narzędzi do programowania obiektowego!

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.