Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Współtworzenie wartości z konsumentami...
-12%

Współtworzenie wartości z konsumentami...

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Liczba stron: 216
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788381420839
Współtworzenie wartości z konsumentami...
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,90
39,40
Oszczędzasz: 5,50

Opis

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.