Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Współtworzenie wartości w marketingu
-1%

Współtworzenie wartości w marketingu

Katarzyna Dziewanowska

Wydawnictwo:C.H. BECK
Autor: Katarzyna Dziewanowska
Liczba stron: 406
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 238x165 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788381286770
Współtworzenie wartości w marketingu
Cena sugerowana przez wydawcę:
99,00
98,16
Oszczędzasz: 0,84

Opis

Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [...]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt. Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia [...]. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników interesujących badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie dużej próbie w Polsce.
- prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.