Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Wizualny PR Siła obrazów w komunikacji organizacji
-15%

Wizualny PR Siła obrazów w komunikacji organizacji

Alicja Waszkiewicz-Raviv

Wydawnictwo:Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Autor: Alicja Waszkiewicz-Raviv
Liczba stron: 230
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2021
Format: 240x170 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788323548126
Wizualny PR Siła obrazów w komunikacji organizacji
Cena sugerowana przez wydawcę:
42,00
35,87
Oszczędzasz: 6,13

Opis

Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.