Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIAntropologia
Wirtualne państwo jako przestrzeń edukacji obywat.
-24%

Wirtualne państwo jako przestrzeń edukacji obywat.

Wydawnictwo:Katedra Wydawnictwo Naukowe
Liczba stron: 420
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 12x19,5 cm
EAN:9788365155214
Wirtualne państwo jako przestrzeń edukacji obywat.
Cena sugerowana przez wydawcę:
45,00
34,23
Oszczędzasz: 10,77

Opis

Tak zwane mikronacje (wirtualne państwa, v-państwa), podobnie jak inne zjawiska społeczne powstające w oparciu o nowe media, są jeszcze stosunkowo słabo rozpoznane. Tematyce mikronacyjnej poświęcono w Polsce zaledwie kilka artykułów, nie monitoruje się także na bieżąco rozwoju zjawiska i jego przemian. Wirtualne państwa są słabo opisane również na świecie, a główne publikacje na ich temat mają charakter prasowy, utrzymane są w większości w tonie opisu ciekawego, ale jednak epizodycznego wydarzenia, dlatego badania nad fenomenem wirtualnych społeczności, podejmujących się m.in. symulowania procesów państwowych, uznać należy za inspirujące zarówno dla współczesnej pedagogiki (a szczególnie edukacji obywatelskiej oraz edukacji medialnej, rozumianej nie tylko jako subdyscyplina pedagogiczna, ale również szeroko jako ruch na rzecz edukacji w zakresie wyrównywania dostępu i kształcenia umiejętności wykorzystania mediów), jak i myśli kulturoznawczej, antropologicznej i politologicznej.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.