Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickiePrawo
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich
-1%

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich

Burgiel Aleksandra

Wydawnictwo:C.H. BECK
Autor: Burgiel Aleksandra
Liczba stron: 246
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 14,8x21 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788381280426
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich
Cena sugerowana przez wydawcę:
99,00
98,16
Oszczędzasz: 0,84

Opis

Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej, ale i pogłębionej wiedzy o zachowaniach konsumentów. Zawarte w książce treści mogą więc być wykorzystane jako podstawa tworzenia skutecznych strategii marketingowych.
Publikacja jest oparta na solidnej podbudowie teoretycznej - autorzy dokonali przeglądu najnowszej światowej literatury dotyczącej konsumpcji i zachowań konsumentów.
Książka jest adresowana do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki, jak: ekonomia, finanse czy zarządzanie, oraz do studentów tych kierunków zarówno na uczelniach ekonomicznych, jak i na wydziałach ekonomicznych uniwersytetów. Powinna też zainteresować doktorantów przygotowujących rozprawy z obszaru ekonomii i zarządzania.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.