Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneLogopedia i pedagogikaPedagogika
Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzecz. ...
-26%

Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzecz. ...

Tomasz Huk

Wydawnictwo:Impuls
Autor: Tomasz Huk
Liczba stron: 486
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 16x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380956391
Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzecz. ...
Cena sugerowana przez wydawcę:
58,00
42,98
Oszczędzasz: 15,02

Opis

Przeprowadzone badania umożliwiły na podstawie danych dotyczących świata rzeczywistego i świata cyfrowego skonstruowanie nie tylko wniosków, ale również pewnych pytań i hipotez roboczych. Czy są one ważne? Zdaniem Ryszarda Łukasiewicza tak, ponieważ [...] wokół pytań gromadzą się pokłady ciekawości i motywacji. Taka ciekawość jest jednym ze źródeł życia, jest wodą na młyn wyobraźni; wydeptuje ścieżki samodzielności, przygody, podróży, animuje pasje, zdolności, zainteresowanie, zadawanie kolejnych pytań, budzi emocje, odwagę poznania, próbowania, konfrontowania, budzi upór i wolę odkrywania, tworzenia, zdobywania, przekraczania, a nade wszystko kreuje perspektywę przymierza z rzeczywistością potencjalną z marzeniami, gdy sięgamy i gwiazd.
W ten sposób starałem się również pokazać opisane w pracy światy, ich subtelności, mikrofakty, kontekst edukacyjny użytkowania mediów online i offline, oraz zarysowałem pewien obraz osiąganych przez uczniów korzyści w związku z ich funkcjonowaniem w tych światach. [...]

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.