Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickiePedagogika
54641901602KS
-24%

Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej Podstawy metodyki nauczania języów obcych

Ewa Domagała-Zyśk , Katarzyna Karpińska-Szaj

Wydawnictwo:Impuls
Autor: Ewa Domagała-Zyśk , Katarzyna Karpińska-Szaj
Tłumacz: Katarzyna Precigs
Liczba stron: 92
Rok wydania w Polsce: 2011
Format: 14.0x20.0cm
ISBN: 9788375877168
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375877168
Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej
Cena sugerowana przez wydawcę:
28,00
21,21
Oszczędzasz: 6,79

Opis

Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się/uczą się języków obcych.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.