Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Uczeń czarnoksiężnika czyli społeczna historia..
-15%

Uczeń czarnoksiężnika czyli społeczna historia..

Anna Giza

Wydawnictwo:Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Autor: Anna Giza
Liczba stron: 332
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2021
Format: 240x170 mm
EAN:9788323525332
Uczeń czarnoksiężnika czyli społeczna historia..
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,00
33,30
Oszczędzasz: 5,70

Opis

Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.
Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.