Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieEkonomia i biznes
Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw
-28%

Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Liczba stron: 206
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380880931
Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,90
32,33
Oszczędzasz: 12,57

Opis

Przyjęcie terytorialnego paradygmatu rozwoju za podstawę analiz procesów rozwojowych stawia w nowym świetle pytanie o współczesne uwarunkowania dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw. Terytorium w jego nowym rozumieniu to specyficzna konstrukcja społeczna, oparta na relacjach pomiędzy aktorami lokalnymi. Relacje te, będące wynikiem wspólnych doświadczeń, wartości i zaufania, przyczyniają się do budowania przestrzeni społeczno-gospodarczej, w której wszyscy zainteresowani uczestniczą w tworzeniu i wdrażaniu polityk rozwoju.
Niniejsza publikacja w sposób szczególny koncentruje się na roli, jaką w tym kontekście pełni kapitał społeczny, oraz na współczesnych metodach sterowania procesem rozwoju terytorium (governance).
Publikacja adresowana jest do środowisk akademickich zainteresowanych problematyką dotyczącą terytorium, jego istoty, specyfiki, czynników mających wpływ na jego tworzenie i roli, jaką odgrywają czynniki terytorialne w rozwoju przedsiębiorstw. Odbiorcami książki mogą być także instytucje odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie polityk rozwojowych, w realizację których mogłyby w większym stopniu być zaangażowane podmioty regionalne i lokalne

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.