Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaPopularnonaukowa
Technologie informacyjne i komunikacyjne...
-18%

Technologie informacyjne i komunikacyjne...

Wydawnictwo:UMCS
Liczba stron: 358
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2013
Format: 250x176 mm
EAN:9788377843666
Technologie informacyjne i komunikacyjne...
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
32,68
Oszczędzasz: 7,22

Opis

Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie . Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.