Opis
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej.
Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych.
Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
(...) praca jest interesującą publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury istotną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a wykorzystaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich.
- dr. hab. Adam Pawlicz, Uniwersytet Szczeciński
Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych.
Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
(...) praca jest interesującą publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury istotną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a wykorzystaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich.
- dr. hab. Adam Pawlicz, Uniwersytet Szczeciński
Inne tego autora
Mały Lew jest królem dżungli. Wszystkie zwierzęta są mu posłuszne. Zobacz, co się stanie, kiedy Lew spotka nowego przyjaciela - Wielką Mysz. ...
30,24 zł
42,00 zł
Oszczędzasz: 11,76 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Seria bloków z tematycznie dobranymi obrazkami do kolorowania. Duży format i wyraźne kontury ułatwią dzieciom zabawę, dodatkową atrakcją są dołączone naklejki stanowiące wzór do pokolorowania. W serii Blok do kolorowania z naklejkami: Pokaz mody, Pojazdy, Na wsi, Księżniczki, Dinozaury, Bajkowy świat....
5,75 zł
7,99 zł
Oszczędzasz: 2,24 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Ten zbiór łamigłówek o rożnej skali trudności to idealny prezent dla dzieci, które lubią zadania logiczne.
11,88 zł
13,44 zł
Oszczędzasz: 1,56 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Każda książka z tej serii to istna kopalnia wiedzy! Wszystkie są kolorowe, pełne ciekawostek, pięknych zdjęć i zabawnych obrazków. Dociekliwy czytelnik znajdzie w nich wyczerpujące odpowiedzi na pytania, które stawiają sobie jego rówieśnicy. W serii Dziecięca Biblioteczka: Co robią ryby przez cały dzień w wodzie?, Dlaczego? Przyroda, Co robią rekiny przez cały dzień w morzu?, Poznajemy zwierzęta w gospodarstwie, Dlaczego? Zwierzęta, Gdy dorosnę zostanę, Dlaczego? Człowiek i jego świat, Dlaczego?...
6,24 zł
7,96 zł
Oszczędzasz: 1,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W naszej kolorowance każdy chłopiec znajdzie coś dla siebie, od dinozaurów i bajkowych postaci po fantastyczne samochody. Będzie mógł je dowolnie pomalować i ozdobić. Miło i wesoło spędzi wolny czas....
4,85 zł
7,96 zł
Oszczędzasz: 3,11 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Teneriffa, Gran Canaria 1:150 000 Marco Polo. La Gomera, La Palma, El Hierro, Lanzarote, Fuerteventura.
17,21 zł
23,90 zł
Oszczędzasz: 6,69 zł
Cena sugerowana przez wydawcę