Inne tego autora
Niemiecki Najważniejsze idiomy
Przykładowe zdania, ćwiczenia, testy
Opanuj ponad 650 współczesnych idiomów niezbędnych w komunikacji
Niemiecki Najważniejsze idiomy Przykładowe zdania, ćwiczenia, testy umożliwia poznanie ponad 650 wyrażeń idiomatycznych niezbędnych do swobodnego i błyskotliwego porozumiewania się w języku niemieckim. Praca z książką bazuje na metodzie aktywnej nauki w oparciu o zestaw 90 różnorodnych ćwiczeń.
Książka adresowana jest do osób posługujących się językiem niemie...
22,62 zł
33,90 zł
Oszczędzasz: 11,28 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Norman nigdy się nie nudzi. Baw się z nim oraz jego przyjaciółmi z Pontypandy koloruj obrazki, rozwiązuj łamigłówki i ćwicz spostrzegawczość. W książce znajdziesz ponad 30 naklejek. ...
6,54 zł
8,87 zł
Oszczędzasz: 2,33 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Kolorowanki tematyczne z naklejkami. W książeczkach można znaleźć m.in. najwspanialsze bajkowe postaci, supersamochody lub pojazdy kosmiczne. W każdej książeczce maluchy znajdą naklejki, które mogą być wskazówką do kolorowania. ...
6,99 zł
Święta Faustyna to apostołka Bożego miłosierdzia. Warto poznać historię jej życia. Dzięki tej kolorowance dzieci dowiedzą się, jak przez jej życie Pan Jezus przypomniał, że jest blisko nas, że wciąż nas bardzo kocha i wciąż przebacza nam, kiedy błądzimy. ...
5,99 zł
7,00 zł
Oszczędzasz: 1,01 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Bella zaczyna naukę w nowej szkole, co jak wiadomo nie jest łatwe. Na szczęście dla Belli, w tej samej klasie uczy się jej nowa przyjaciółka, Magda! Belli zależy na dobrym pierwszym wrażeniu wśród nowych znajomych. Jednak po raz kolejny okazuje się, że z Magdą u boku sprawy nieco się komplikują. Czy zdobędzie sympatię uczniów i nauczycieli? ...
12,86 zł
16,91 zł
Oszczędzasz: 4,05 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi...
36,51 zł
40,00 zł
Oszczędzasz: 3,49 zł
Cena sugerowana przez wydawcę