Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Strumieniowanie energii klienta
-20%

Strumieniowanie energii klienta

Kazimierz Perechuda

Wydawnictwo:CeDeWu
Autor: Kazimierz Perechuda
Liczba stron: 168
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375569117
Strumieniowanie energii klienta
Cena sugerowana przez wydawcę:
48,00
38,30
Oszczędzasz: 9,70

Opis

Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie jest miesiącem miodowym, jest tylko chwilowym spełnieniem kupującego, no i oczywiście, innego typu, sprzedającego.
W nowoczesnym biznesie można rozróżnić cztery poziomy przepływów energii, fluktuujących z pola znaczeń firmy do pola znaczeń klienta i odwrotnie:
poziom odziaływań duchowych (energia spirytualna),
poziom odziaływań emocjonalnych (energia emocjonalna),
poziom odziaływań mentalnych (energia mentalna),
poziom odziaływań fizycznych (energia fizyczna).
Strumieniowanie energii spirytualnej (duchowej, transcendentalnej) powinno być nadrzędną wartością, wizją i misją nowoczesnych przedsiębiorstw, zwłaszcza ulokowanych w sektorze przemysłów kreatywnych.
Można już odnotować pierwsze zwiastuny organizacji gospodarczych grających" na energii spirytualnej szczęścia, dobrostanu, radości, błogości etc. ogółu, a nie tylko poszczególnych, wybranych", sprytniejszych w grze rynkowej jednostek.
Baw się strumieniowaniem energii biznesowej i rynkowej, ale nie traktuj ich materialnych (pałace, wille, jachty itp.), jak również niematerialnych (sława, bogactwo, tytuły, godności itp.), przejawów jako wartości ostatecznych - nie są nimi, bo przemijają.
Modele i trajektorie strumieniowania energii w układzie sprzedający - kupujący, zawarte w książce, stanowią niekonwencjonalne narzędzia komponowania biznesu inteligentnego.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.