Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Strategiczny brand marketing w.2
-31%

Strategiczny brand marketing w.2

Wydawnictwo:One Press / Helion
Liczba stron: 344
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 15,8x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788328342675
Strategiczny brand marketing w.2
Cena sugerowana przez wydawcę:
69,00
47,63
Oszczędzasz: 21,37

Opis

Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.
Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.
Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.