Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Strategia mitu w marketingu
-24%

Strategia mitu w marketingu

Maciej Czeremski

Wydawnictwo:Libron
Autor: Maciej Czeremski
Liczba stron: 184
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 215x140x11 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788365148933
Strategia mitu w marketingu
Cena sugerowana przez wydawcę:
32,00
24,34
Oszczędzasz: 7,66

Opis

Mit jest takim typem narracji, który najsilniej oddziałuje na ludzkie umysły. Nie jest to oddziaływanie konkretnej mitologii, ale sposób, w jaki jej elementy są wytwarzane i jak są ze sobą łączone. Istotny nie jest więc Herkules czy Meduza, tylko to, jak powstają wyobrażenia tego rodzaju. Jeśli zatem chcesz oddziaływać na ludzkie umysły, a zakładam, że zajmując się marketingiem, chcesz, powinieneś poznać mechanikę wytwarzania mitów, a następnie zastosować ją w budowaniu przekazu reklamowego. Możesz o tym myśleć jako o formie technologicznego szpiegostwa. Potraktuj mit jak pewien bardzo udany z marketingowego punktu widzenia produkt. Twoim zadaniem jest dotarcie do planów jego budowy i skopiowanie zastosowanych w nich rozwiązań do własnych projektów. Różnica jest jedynie taka, że proponowane tu działanie jest całkowicie legalne. Struktura mitu nie jest chroniona żadnym patentem, a wzorowanie się na dobrych przykładach to wszak nic złego.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.