Opis
Co zrobić, aby zapewnić klientom większe zadowolenie i zaspokajać lepiej ich potrzeby? Jak ograniczyć ogólne koszty, aby zachować konkurencyjność? Co zrobić, aby praca stała się ciekawsza i stanowiła źródło większej satysfakcji? Co robić, aby uczyć się szybciej dzięki współpracy? Jak stworzyć w zespole atmosferę zaufania i wspólnej pracy?
Odkąd dwie dekady temu Toyota wypracowała system zarządzania lean, firmy z całego świata szukają sposobów na eliminację marnotrawstwa, usprawnienie procesów i obniżanie kosztów, wykorzystując w tym celu właśnie strategię lean. Niektóre osiągają na tym polu spektakularne sukcesy, inne się rozczarowują. Z przekonaniem można jednak stwierdzić, że tylko nieliczne spośród tych firm w pełni wykorzystują to, co metodologia lean ma do zaoferowania.
Aby poruszać się szybko, trzeba pierwszy odcinek drogi przemierzyć samemu. Aby jednak dotrzeć daleko, trzeba podróżować razem.
Książka Strategia lean obala powszechne mity dotyczące lean, w szczególności rozprawia się z przekonaniem, że istota tej metodologii sprowadza się do wyciskania kolejnych soków z posiadanych zasobów, a zwłaszcza z ludzi. Nic bardziej mylnego. W lean chodzi o to, aby się uczyć i aby działać aby uczyć się przez działanie. Chodzi o rozwiązywanie problemów. Chodzi także o to, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać klienta i tylko klienta.
Myślenie lean to kompleksowa strategia biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego.
Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta. Trzeba bowiem pamiętać, że rentowność, jakkolwiek pożądana, nie jest podstawowym celem w metodologii lean. Lean to nie tylko metoda skuteczniejszego działania, ale również metoda skuteczniejszego myślenia. A pełne zrozumienie potencjału metody lean wymaga zmiany spojrzenia na zasoby, cele biznesowe, a nawet własne potrzeby i pragnienia.
Zmień sposób myślenia i zbuduj przewagę konkurencyjną opartą na wartości dla klienta. Dzięki tej książce porzucisz tradycyjne podejście do kwestii strategii i przestawisz się na strategiczne myślenie lean. Dowiesz się także, jak w praktyce wykorzystać metodologię lean do budowania przewagi konkurencyjnej, inicjowania procesu innowacyjności i generowania stabilnego wzrostu.
Odkąd dwie dekady temu Toyota wypracowała system zarządzania lean, firmy z całego świata szukają sposobów na eliminację marnotrawstwa, usprawnienie procesów i obniżanie kosztów, wykorzystując w tym celu właśnie strategię lean. Niektóre osiągają na tym polu spektakularne sukcesy, inne się rozczarowują. Z przekonaniem można jednak stwierdzić, że tylko nieliczne spośród tych firm w pełni wykorzystują to, co metodologia lean ma do zaoferowania.
Aby poruszać się szybko, trzeba pierwszy odcinek drogi przemierzyć samemu. Aby jednak dotrzeć daleko, trzeba podróżować razem.
Książka Strategia lean obala powszechne mity dotyczące lean, w szczególności rozprawia się z przekonaniem, że istota tej metodologii sprowadza się do wyciskania kolejnych soków z posiadanych zasobów, a zwłaszcza z ludzi. Nic bardziej mylnego. W lean chodzi o to, aby się uczyć i aby działać aby uczyć się przez działanie. Chodzi o rozwiązywanie problemów. Chodzi także o to, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać klienta i tylko klienta.
Myślenie lean to kompleksowa strategia biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego.
Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta. Trzeba bowiem pamiętać, że rentowność, jakkolwiek pożądana, nie jest podstawowym celem w metodologii lean. Lean to nie tylko metoda skuteczniejszego działania, ale również metoda skuteczniejszego myślenia. A pełne zrozumienie potencjału metody lean wymaga zmiany spojrzenia na zasoby, cele biznesowe, a nawet własne potrzeby i pragnienia.
Zmień sposób myślenia i zbuduj przewagę konkurencyjną opartą na wartości dla klienta. Dzięki tej książce porzucisz tradycyjne podejście do kwestii strategii i przestawisz się na strategiczne myślenie lean. Dowiesz się także, jak w praktyce wykorzystać metodologię lean do budowania przewagi konkurencyjnej, inicjowania procesu innowacyjności i generowania stabilnego wzrostu.
Inne tego autora
8,03 zł
22,90 zł
Oszczędzasz: 14,87 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Program profilaktyczny oparty na formule programu "Decyzja należy do Ciebie".
Program ten składa się z dwóch elementów książki oraz płyty DVD.
Książka (32 strony):
- Co to jest alkohol
- Jak działa na organizm
- Dlaczego ludzie piją alkohol
- Alkoholizm jako choroba i uzależnienie
Płyta DVD:
Film Jola i Marzec
Film Świadectwo dojrzałości
Film "Medal olimpijski"
Program przeznaczony do użytku prywatnego.
Program skierowany do młodzieży szkolnej gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej....
38,54 zł
48,99 zł
Oszczędzasz: 10,45 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
11,06 zł
14,99 zł
Oszczędzasz: 3,93 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Jak radzić sobie, kiedy nam trudno i po ludzku brakuje sił?
Z pomocą przychodzą święci od spraw beznadziejnych - Święta Rozalia, Świętych Roch, Święty Sebastian i Święty Wendelin.
Orędują oni ze swymi czcicielami już od wielu wieków.
Ich wsparcie przyda się w obliczu problemów i codziennyc trosk....
9,23 zł
12,54 zł
Oszczędzasz: 3,31 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Kolorowanie bez wychodzenia poza linie to łatwizna! Dzięki kolorowym i wyraźnym obrysom młodzi artyści bez problemu poradzą sobie z tym zadaniem.
Po skończonej zabawie dziecko może wyciąć i podpisać przygotowaną kolorowankę, by oczarować nią obdarowane osoby, a dzięki wygodnemu uchwytowi może mieć swoją ulubioną książeczkę zawsze przy sobie.
Obrazki zostały wydrukowane kolorowym lakierem, dzięki czemu kontury są nie tylko barwne ale także wypukłe....
13,23 zł
17,99 zł
Oszczędzasz: 4,76 zł
Cena sugerowana przez wydawcę