Opis
Książka Chrisa Taylora jest rzetelnym źródłem praktycznych wskazówek dla każdego, kto chce przy niskich nakładach finansowych osiągnąć sukces w dziedzinie marketingu sieciowego.
Richard Berry, Direct Selling Association
Jeżeli myślisz poważnie o karierze w marketingu sieciowym, po prostu nie możesz nie przeczytać tej książki!
Trevor Wagstaff,dyrektor generalny Brian Tracy International
Dowiedz się, w jaki sposób :
- Pracować z zespołem
- Budować biznes bez nakładów finansowych
- Pozyskiwać zaufanie współpracowników
- Osiągać duplikację
- Wykorzystywać ogłoszenia i reklamę
- Pracować z osobami z ciepłego rynku
- Stworzyć solidny i bezpieczny biznes
Jest to książka, którą powinien przeczytać każdy, kto chce osiągnąć sukces w tej dziedzinie.
Brian Mayne, autor książki Goal Mapping
Chris Taylor nie zdobył żadnego formalnego wykształcenia. Prowadził własną tradycyjną firmę, zanim w wieku 27 lat podjął działalność w marketingu sieciowym. Obecnie nadal działa aktywnie w tym biznesie, a trafił do czołówki najlepszych przedsiębiorców w swojej organizacji po tym, jak w ciągu niespełna dwóch lat stworzył siedem prężnych zespołów.
Z wielkim zaangażowaniem pomaga swoim współpracownikom odnosić sukcesy i stworzył bardzo skuteczny system, który krok po kroku prowadzi przedsiębiorców od początku ich działalności w marketingu sieciowym, tak by w efekcie stali się liderami dużych grup.
Teraz Chris Taylor dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z czytelnikami, aby każdy mógł osiągnąć taki sam sukces w swojej działalności w marketingu sieciowym.
Richard Berry, Direct Selling Association
Jeżeli myślisz poważnie o karierze w marketingu sieciowym, po prostu nie możesz nie przeczytać tej książki!
Trevor Wagstaff,dyrektor generalny Brian Tracy International
Dowiedz się, w jaki sposób :
- Pracować z zespołem
- Budować biznes bez nakładów finansowych
- Pozyskiwać zaufanie współpracowników
- Osiągać duplikację
- Wykorzystywać ogłoszenia i reklamę
- Pracować z osobami z ciepłego rynku
- Stworzyć solidny i bezpieczny biznes
Jest to książka, którą powinien przeczytać każdy, kto chce osiągnąć sukces w tej dziedzinie.
Brian Mayne, autor książki Goal Mapping
Chris Taylor nie zdobył żadnego formalnego wykształcenia. Prowadził własną tradycyjną firmę, zanim w wieku 27 lat podjął działalność w marketingu sieciowym. Obecnie nadal działa aktywnie w tym biznesie, a trafił do czołówki najlepszych przedsiębiorców w swojej organizacji po tym, jak w ciągu niespełna dwóch lat stworzył siedem prężnych zespołów.
Z wielkim zaangażowaniem pomaga swoim współpracownikom odnosić sukcesy i stworzył bardzo skuteczny system, który krok po kroku prowadzi przedsiębiorców od początku ich działalności w marketingu sieciowym, tak by w efekcie stali się liderami dużych grup.
Teraz Chris Taylor dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z czytelnikami, aby każdy mógł osiągnąć taki sam sukces w swojej działalności w marketingu sieciowym.
Inne tego autora
Przewodnik adresowany do terapeutów, opiekunów i pedagogów stykających się z problemem zaburzenia przywiązania u dzieci i młodzieży. Autor, bazując na wieloletniej praktyce, proponuje terapeutyczny model opieki. Jego założeniem jest stworzenie dziecku środowiska, które nieustannie wpływałoby korzystnie na rozwój zdolności do tworzenia i podtrzymywania więzi społecznych. Mocną stroną książki jest nie tylko wiedza teoretyczna, ale także duża część praktyczna, wraz ze studiami przypadków. ...
41,92 zł
49,90 zł
Oszczędzasz: 7,98 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
BIBLIA DLA FANÓW GWIEZDNYCH WOJEN MOC SILNA W CHRISIE TAYLORZE I W KSIĄŻCE TEJ JEST! W 1973 roku George Lucas nabazgrał w swoim notatniku pierwsze zdania o walce galaktycznego Imperium z rebeliantami. Cztery dekady i 37 miliardów dolarów później gadżetów związanych z uniwersum Gwiezdnych wojen było więcej niż mieszkańców ziemi, a wiara rycerzy Jedi stała się oficjalnie uznawaną religią. Dzieło Lucasa wyrwało się z ram kina. Dziś jest jedną z najbardziej lukratywnych i wpływowych marek. Kompletna...
37,36 zł
49,90 zł
Oszczędzasz: 12,54 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W 1973 roku George Lucas nabazgrał w swoim notatniku pierwsze zdania o walce galaktycznego Imperium z rebeliantami. Cztery dekady i 37 miliardów dolarów później gadżetów związanych z uniwersum Gwiezdnych wojen było więcej niż mieszkańców ziemi, a wiara rycerzy Jedi stała się oficjalnie uznawaną religią. Dzieło Lucasa wyrwało się z ram kina. Dziś jest jedną z najbardziej lukratywnych i wpływowych marek. Kompletna historia fenomenu Gwiezdnych wojen nie została jednak nigdy opowiedziana. Aż do dziś...
37,36 zł
49,90 zł
Oszczędzasz: 12,54 zł
Cena sugerowana przez wydawcę