Opis
Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media. Reklama. Marketing. Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowych pojęć, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji.
Inne tego autora
Słownik zawiera 30 000 haseł obejmujących terminologię celną stosowaną w Unii Europejskiej do roku 2009, terminologię używaną w konwencjach celnych oraz hasła z zakresu organizacji i techniki handlu zagranicznego związanego z cłami.
Słownik przeznaczony jest dla szerokiego grona odbiorców: prawników, pracowników handlu zagranicznego, spedytorów, przewoźników, tłumaczy, studentów oraz pracowników handlowych....
49,68 zł
69,00 zł
Oszczędzasz: 19,32 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Słownik rozliczeń handlu zagranicznego zawiera 5000 haseł z zakresu szeroko rozumianych ubezpieczeń i gwarancji stosowanych w obrocie towarowym z zagranicą....
15,36 zł
19,00 zł
Oszczędzasz: 3,64 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
35,28 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 13,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Polsko-niemiecki niemiecko-polski słownik biznesmena zawiera w dwie strony łącznie około 22 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu makroekonomii, mikroekonomii, ekonomii politycznej, finansów, księgowości statystki ekonometrii, handlu zagranicznego, prawa gospodarczego, transportu, logistyki, marketingu, reklamy, zarządzania itd. ...
35,28 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 13,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Słownik składa się z 5000 polskich haseł przetłumaczonych na język angielski i rosyjski. Autorzy za podstawę przyjęli terminologię stosowaną w unijnym prawie celnym oraz w rosyjskim kodeksie celnym....
36,32 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 12,68 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Polsko-niemiecki słownik eksportera zawiera 22 000 haseł obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i rozliczeń w handlu zagranicznym, zwyczajów w handlu zagranicznym, badań rynków zagranicznych, ceł, podatków oraz dziedzin pokrewnych.
Słownik przeznaczony jest dla pracowników handlu zagranicznego, spedytorów, przewoźników, tłumaczy, studentów oraz pracowników naukowych....
21,85 zł
29,00 zł
Oszczędzasz: 7,15 zł
Cena sugerowana przez wydawcę