Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaNauki humanistyczne
Rozprzestrzenialne media
-12%

Rozprzestrzenialne media

Sam Ford , Joshua Green , Henry Jenkins

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autor: Sam Ford , Joshua Green , Henry Jenkins
Liczba stron: 352
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788381420242
Rozprzestrzenialne media
Cena sugerowana przez wydawcę:
54,90
48,18
Oszczędzasz: 6,72

Opis

Co się nie rozprzestrzenia umiera tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.
Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.
Rozprzestrzenialne media są teraz dosłownie i w przenośni w twoich rękach. Zrób z nimi, co uważasz za stosowne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. Przede wszystkim jednak podejmij dyskusję.
Z rozdziału Jak czytać tę książkę?

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.