Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji
-24%

Rola serwisów społecznościowych w komunikacji

Katarzyna Sanak-Kosmowska

Wydawnictwo:Drugie
Autor: Katarzyna Sanak-Kosmowska
Liczba stron: 272
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 15,9x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380220317
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji
Cena sugerowana przez wydawcę:
52,00
39,55
Oszczędzasz: 12,45

Opis

Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek.
Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.