Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduBranża ekonomicznaTechnik handlowiec
52816801107KS
-22%

Reklama 50% pojęć gratis leksykon

Jolanta Lux

Wydawnictwo:ADAM
Autor: Jolanta Lux
Tłumacz: Leszek Karnas
Liczba stron: 324
Rok wydania w Polsce: 2011
Format: 16.0x23.0cm
ISBN: 9788372329431
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788372329431
Reklama 50% pojęć gratis leksykon
Cena sugerowana przez wydawcę:
25,30
19,84
Oszczędzasz: 5,46

Opis

Opracowanie autorstwa Jolanty Lux zostało napisane z myślą o tych, którzy stwierdzili, że potrzebna jest im szersza znajomość zagadnień związanych z organizacją reklamy, kreowaniem i realizacją działań reklamowych, perswazją i skutecznym komunikowaniem reklamowym, funkcjonowaniem percepcji pamięci i uwagi konsumenta, prowadzeniem badań reklamowych i konsumenckich, a przede wszystkim z tworzeniem wizualnych i audiowizualnych form reklamy. Fragment wstępu


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.