Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIInformatyka
Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży
-30%

Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży

Urszula Wiejak , Adrian Wojciechowski

Wydawnictwo:Helion
Autor: Urszula Wiejak , Adrian Wojciechowski
Liczba stron: 280
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 235x158 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788328371316
Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
28,01
Oszczędzasz: 11,89

Opis

Opanuj Pythona od strony praktycznej!


Poznaj konstrukcje języka Python
Naucz się stosować je w praktyce
Wykorzystaj standardowe biblioteki
Rozwiąż 139 zadań i sprawdź swoje rozwiązania


Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć!


Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem.


Instalowanie oraz konfigurowanie środowiska i niezbędnych narzędzi
Podstawowe informacje na temat języka i programowania
Typy danych, zmienne proste i tablicowe
Operatory, instrukcje warunkowe oraz instrukcje pętli
Operacje wejścia-wyjścia w konsoli i na plikach
Biblioteki graficzne, dźwiękowe i wideo
Korzystanie z funkcji wbudowanych i tworzenie własnych
Programowanie obiektowe, obsługa wątków i wyjątków
Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Zadania do samodzielnego wykonania i praktyczny projekt gry


Poznaj Pythona, rozwiązuj zadania, zostań programistą!


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.