Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieEkonomia
51464901644KS
-15%

Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych Przedsiębiorczość - Pieniądze - Konsumpcja

Wydawnictwo:Difin
Tłumacz: Krzysztof Kurek
Liczba stron: 310
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 15.5x23.0cm
ISBN: 9788376412870
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376412870
Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych
Cena sugerowana przez wydawcę:
50,00
42,75
Oszczędzasz: 7,25

Opis

W publikacji przedstawiono główne problemy współczesnej psychologii ekonomicznej dotyczące zachowań ludzi związanych z zarabianiem pieniędzy i umiejętnym, racjonalnym gospodarowaniem nimi, dzięki czemu możliwe staje się nabywanie dóbr i zaspokajanie różnorakich ludzkich potrzeb. Zarabianie i pomnażanie pieniędzy związane jest z przedsiębiorczością. Psychologiczny opis tego zjawiska, determinant i konsekwencji przedsiębiorczości to zagadnienie, które zajmuje ważne miejsce w prezentowanej publikacji. Wiele uwagi zajmuje w niej także psychologiczna problematyka rozumienia istoty pieniądza, stosunku do pieniędzy i posługiwania się nimi. W prezentowanych artykułach analizowane są istotne aspekty postaw wobec pieniędzy i uwarunkowania pewnych form dysponowania pieniędzmi, takich jak ubezpieczanie się, inwestowanie oraz oszczędzanie lub zaciąganie kredytów. Zamykające monografię artykuły skoncentrowane są na wybranych aspektach zachowań konsumenckich, które bezpośrednio odnoszą się do zaspokajania potrzeb poprzez wydawanie zarobionych pieniędzy w określony sposób.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.