Opis
Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego.
Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście Top 20 jako jedyna polska pozycja.
Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę.
Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają dobrych rad, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi.
Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce.
Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.
Szefie, ta książka przyda Ci się, jeżeli:
masz kłopoty z przekazywaniem trudnych decyzji;
denerwuje Cię i osłabia narzekanie i marudzenie podwładnych;
potrzebujesz więcej narzędzi do motywowania pracowników i budowania postawy odpowiedzialności;
wyrosłeś z zespołu swoich kolegów i trudno Ci się pogodzić z samotnością w roli szefa;
chcesz zainwestować w budowanie współpracy w swoim zespole.
Jerzy Gut. Urodzony w 1955 r. Do 1990 zajmował się praktyczną psychologią, prowadząc treningi psychologiczne, psychoterapię i szkolenia oraz przygotowania do prywatyzacji. Od 1991 r. jest współwłaścicielem Grupy Szkoleniowej Kontrakt/OSH, trenerem biznesu i coachem. Wspiera realne negocjacje i rozwiązywanie konfliktów w wielu firmach. Prowadzi szkolenia i coaching indywidualny dla wyższej kadry kierowniczej. Jest współautorem trzech innych książek: Docenić konflikt, Handlowanie to gra, Coaching narzędziowy.
Wojciech Haman. Urodzony w 1954 r. Absolwent Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Pracował w OTiRO, PTP oraz Laboratorium Psychoedukacji, prowadząc treningi psychologiczne i psychoterapię. Od 1991 r. jest współwłaścicielem Grupy Szkoleniowej Kontrakt/OSH i trenerem biznesu. Specjalizuje się w szkoleniach wyższej kadry kierowniczej z zakresu umiejętności szefowskich i rozwiązywania realnych konfliktów. Prowadzi indywidualny coaching szefowski i wdrożenia mechanizmu coachingu w firmach. Wykształcił kilkudziesięciu trenerów. Jest współautorem trzech innych książek: Docenić konflikt, Handlowanie to gra, Coaching narzędziowy.
Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście Top 20 jako jedyna polska pozycja.
Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę.
Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają dobrych rad, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi.
Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce.
Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.
Szefie, ta książka przyda Ci się, jeżeli:
masz kłopoty z przekazywaniem trudnych decyzji;
denerwuje Cię i osłabia narzekanie i marudzenie podwładnych;
potrzebujesz więcej narzędzi do motywowania pracowników i budowania postawy odpowiedzialności;
wyrosłeś z zespołu swoich kolegów i trudno Ci się pogodzić z samotnością w roli szefa;
chcesz zainwestować w budowanie współpracy w swoim zespole.
Jerzy Gut. Urodzony w 1955 r. Do 1990 zajmował się praktyczną psychologią, prowadząc treningi psychologiczne, psychoterapię i szkolenia oraz przygotowania do prywatyzacji. Od 1991 r. jest współwłaścicielem Grupy Szkoleniowej Kontrakt/OSH, trenerem biznesu i coachem. Wspiera realne negocjacje i rozwiązywanie konfliktów w wielu firmach. Prowadzi szkolenia i coaching indywidualny dla wyższej kadry kierowniczej. Jest współautorem trzech innych książek: Docenić konflikt, Handlowanie to gra, Coaching narzędziowy.
Wojciech Haman. Urodzony w 1954 r. Absolwent Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Pracował w OTiRO, PTP oraz Laboratorium Psychoedukacji, prowadząc treningi psychologiczne i psychoterapię. Od 1991 r. jest współwłaścicielem Grupy Szkoleniowej Kontrakt/OSH i trenerem biznesu. Specjalizuje się w szkoleniach wyższej kadry kierowniczej z zakresu umiejętności szefowskich i rozwiązywania realnych konfliktów. Prowadzi indywidualny coaching szefowski i wdrożenia mechanizmu coachingu w firmach. Wykształcił kilkudziesięciu trenerów. Jest współautorem trzech innych książek: Docenić konflikt, Handlowanie to gra, Coaching narzędziowy.
Inne tego autora
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki.
Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i naturalną procedurą rozwoju nowych umiejętności, której można używać w każdej relacji ? zawodowej i osobistej. Stoją za tym głęboka wiara i przeświadczenie, że t...
44,40 zł
69,00 zł
Oszczędzasz: 24,60 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go lekceważą i podważają jego autorytet, a nawet że jest złym szefem, którego trzeba się pozbyć. Uleg...
49,55 zł
77,00 zł
Oszczędzasz: 27,45 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Negocjacje są proste jak konstrukcja cepa, ale kruche jak lukier Konflikt jest wynikiem sprzeczności lub różnicy interesów. Jest zjawiskiem naturalnym i nieuchronnym wszędzie tam, gdzie ludzie ze sobą współżyją lub współpracują. Jesteśmy na niego skazani. Jednak czy zawsze musi on być zjawiskiem negatywnym? Jak postępować gdy konflikt wybuchnie? Walczyć czy negocjować? Zwyciężać czy szukać kompromisów? Proponowane przez autorów metody twórczego rozwiązywania konfliktów zostały wielokrotnie spraw...
33,83 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 15,17 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Negocjacje są proste jak konstrukcja cepa, ale kruche jak lukier
Konflikt jest wynikiem sprzeczności lub różnicy interesów. Jest zjawiskiem naturalnym i nieuchronnym wszędzie tam, gdzie ludzie ze sobą współżyją lub współpracują. Jesteśmy na niego skazani. Jednak czy zawsze musi on być zjawiskiem negatywnym? Jak postępować gdy konflikt wybuchnie? Walczyć czy negocjować? Zwyciężać czy szukać kompromisów?
Czy warto za wszelką cenę forsować swoje stanowisko i pomysły? Pokonać "przeciwnika&q...
43,12 zł
67,00 zł
Oszczędzasz: 23,88 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Coaching narzędziowy. Jak skutecznie doprowadzić do zmiany? Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i naturalną procedurą rozwoju nowych umiejętności, której można używać w każdej relacji zawodowej i osobi...
16,50 zł
47,00 zł
Oszczędzasz: 30,50 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:
zjednywanie klienta i rozpo...
44,40 zł
69,00 zł
Oszczędzasz: 24,60 zł
Cena sugerowana przez wydawcę