Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
51718601644KS
-13%

Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości

Dorota Szymańska , Marcin Szymański

Wydawnictwo:Difin
Autor: Dorota Szymańska , Marcin Szymański
Tłumacz: Anna Dzierzgowska
Liczba stron: 200
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 28.0x21.0cm
ISBN: 9788376413044
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376413044
Przekonaj pracowników do dbania o jakość
Cena sugerowana przez wydawcę:
40,01
34,80
Oszczędzasz: 5,21

Opis

Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy. Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.