Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieEkonomia
Przedsiębiorczość
-20%

Przedsiębiorczość

Wydawnictwo:CeDeWu
Liczba stron: 240
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375568189
Przedsiębiorczość
Cena sugerowana przez wydawcę:
55,00
43,89
Oszczędzasz: 11,11

Opis

Książka Krzysztofa Zięby jest pierwszą w Polsce, skierowaną do szerokiego grona odbiorców publikacją poświęconą preprzedsiębiorczości. Preprzedsiębiorcę definiuje się jako kogoś, kto jest aktywnie zaangażowany w proces zakładania własnej, jeszcze nienarodzonej firmy. Ich liczba w Polsce jest szacowana na około milion osób.
Publikacja przedstawia problematykę preprzedsiębiorczości na szeroko zakreślonym tle, obejmującym współczesny paradygmat badań nad przedsiębiorczością, związki między przedsiębiorczością (i preprzedsiębiorczością) a wzrostem gospodarczym oraz sposoby badania procesów założycielskich nowych firm. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano:
- stan współczesnych badań nad przedsiębiorczością w trzech głównych ujęciach: ekonomicznym, psychologicznym oraz socjologiczno-kulturowym;
- analizę związku między poziomem przedsiębiorczości i jej rozwojem a wzrostem gospodarczym kraju;
- pojęcie okazji przedsiębiorczej jako czynnika, który uruchamia procesy założycielskie nowych firm;
- analizę procesów założycielskich i czynników, które wpływają na ich powodzenie;
- omówienie koncepcji preprzedsiębiorczości i jej znaczenia dla rozwoju badań nad przedsiębiorczością właściwą;
- przegląd czynników, które prowadzą do podjęcia działań zmierzających do założenia własnej firmy wraz z autorskim, czynnikowo-wynikowym modelem preprzedsiębiorczości;
- wyniki pierwszych w Polsce, szeroko zakrojonych badań empirycznych nad determinantami preprzedsiębiorczości.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.