Opis
Proste wydanie to naprawę prosty poradnik dla autorów, pisarzy, poetów i wszystkich tych, którzy są zdecydowani wydać własną książkę w ramach self-publishingu.
To wiedza w pigułce, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces wydawniczy od momentu przekazania tekstu do redakcji, przez druk, po podpowiedzi, gdzie sprzedawać i promować własną książkę.
Z poradnika dowiesz się między innymi:
jaki format publikacji wybrać,
co wpływa na koszty redakcji,
co wpływa na koszty druku,
jak sprawić, aby książka była nie tylko merytoryczna, lecz także estetyczna i piękna wizualnie,
na co zwrócić uwagę podczas projektowania okładki.
Poznasz również sporo narzędzi, które pozwolą Ci realizować i odhaczać kolejne kroki. Checklisty zamieszczone w książce to:
etapy self-publishingu,
kosztorys redakcji, składu, druku i logistyki,
spotkanie autorskie i premiera,
elementy okładki,
mapa celu,
idealny czytelnik.
Początkujący autorzy często mają problem z systematycznością w pisaniu i planowaniu procesu wydawania książki. Dlatego książka zawiera dodatkowo plan produkcyjności, w którym samodzielnie rozpiszesz etapy pracy pisarskiej, cykl spotkań autorskich lub działań wydawniczych na cały miesiąc, aby z sukcesem wypracowywać w sobie nawyki promowania własnej książki.
To wiedza w pigułce, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces wydawniczy od momentu przekazania tekstu do redakcji, przez druk, po podpowiedzi, gdzie sprzedawać i promować własną książkę.
Z poradnika dowiesz się między innymi:
jaki format publikacji wybrać,
co wpływa na koszty redakcji,
co wpływa na koszty druku,
jak sprawić, aby książka była nie tylko merytoryczna, lecz także estetyczna i piękna wizualnie,
na co zwrócić uwagę podczas projektowania okładki.
Poznasz również sporo narzędzi, które pozwolą Ci realizować i odhaczać kolejne kroki. Checklisty zamieszczone w książce to:
etapy self-publishingu,
kosztorys redakcji, składu, druku i logistyki,
spotkanie autorskie i premiera,
elementy okładki,
mapa celu,
idealny czytelnik.
Początkujący autorzy często mają problem z systematycznością w pisaniu i planowaniu procesu wydawania książki. Dlatego książka zawiera dodatkowo plan produkcyjności, w którym samodzielnie rozpiszesz etapy pracy pisarskiej, cykl spotkań autorskich lub działań wydawniczych na cały miesiąc, aby z sukcesem wypracowywać w sobie nawyki promowania własnej książki.