Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieTurystyka, hotelarstwo
Propedeutyka hotelarstwa. Ujęcie ekonomiczne

Propedeutyka hotelarstwa. Ujęcie ekonomiczne

Marta Sidorkiewicz , Adam Pawlicz

Wydawnictwo:Difin
Autor: Marta Sidorkiewicz , Adam Pawlicz
Liczba stron: 249
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 16x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788379306275
Propedeutyka hotelarstwa. Ujęcie ekonomiczne
49,29

Opis

Hotelarstwo stanowi istotną część gospodarki turystycznej, a usługi tej branży należą niewątpliwie do dóbr wyższego rzędu, które charakteryzują się wysoką elastycznością dochodową. Współczesne hotelarstwo jest dynamicznie rozwijającym się sektorem gospodarki, dlatego tak ważne jest śledzenie jego zmian, aktualizowanie informacji z nim związanych oraz dostarczanie wiedzy w tym zakresie osobom, które w danym momencie lub przyszłości będą związane z szeroko rozumianą branżą turystyczną.
Celem niniejszej publikacji jest dostarczenie czytelnikowi podstawowej i aktualnej wiedzy dotyczącej hotelarstwa w kontekście szeroko rozumianej ekonomii oraz uświadomienie dynamiki, jaka towarzyszy tej wiedzy. Obszerny zakres zagadnień dotyczących podstaw hotelarstwa w perspektywie ekonomicznej spowodował decyzję Autorów o podziale treści opracowania na trzy następujące części:
- Wprowadzenie do hotelarstwa;
- Wybrane aspekty marketingu w hotelarstwie;
- Wybrane obszary zarządzania w hotelarstwie.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.