Opis
Teksty pobudzają do refleksji nad tym, jak działać, aby absolwentami uczelni byli ludzie, którzy wiedzą więcej, rozumieją lepiej, działają sprawniej, a nie jedynie zadowoleni z usługi edukacyjnej klienci, przy czym jedno nie musi wykluczać drugiego. Podano przykłady konkretnych sposobów działania sprzyjających podnoszeniu jakości kształcenia akademickiego, które można twórczo wykorzystać do poszukiwania własnych rozwiązań. Publikacja została zaprojektowana z uwzględnieniem szerokiej perspektywy, a więc ukierunkowana jest nie tylko na sprawne i skuteczne działanie w realizacji mierzalnych celów, lecz także na wymiar twórczy i transgresyjny podmiotów zaangażowanych w kształcenie akademickie. Z recenzji dr hab. Anny Murawskiej, prof. US
Inne tego autora
Czasy pandemii pokazały nam, w jakim stopniu posiadane kompetencje dydaktyczne pozwalają nauczycielom akademickim na funkcjonowanie w sytuacji odbiegającej od codziennej rutyny, a jednocześnie jak ogromny wysiłek podjęła kadra uczelni, by sprostać temu wyzwaniu. Tym bardziej potrzebna wydaje się prezentowana w tej książce wymiana pomysłów i inspiracji dydaktycznych, a także dyskurs poświęcony kompleksowym programom budowania kompetencji dydaktycznych u doktorantów i tak zwanej młodej kadry oraz ...
38,70 zł
44,10 zł
Oszczędzasz: 5,40 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Oddajemy do rąk Czytelnika książkę prezentującą wybrane dobre praktyki w zakresie doskonalenia kompetencji dydaktycznych nauczyciela akademickiego z nadzieją, że może ona posłużyć wszystkim tym, którzy dbają o jakość kształcenia studentów w uniwersytetach i szkołach wyższych. W licznych opisach procedur zapewnienia jakości kształcenia, w przyglądaniu się uniwersyteckiemu kształceniu z perspektywy pracodawcy (i jego oczekiwań) czy studenta oceniającego poziom zajęć ciągle gdzieś umyka osoba naucz...
42,01 zł