Opis
Repetytoria C. H. Beck adresowane są do studentów prawa oraz aplikantów. Pomagają one w szybkim i skutecznym przygotowaniu się do egzaminów i kolokwiów. Materiał poszczególnych pozycji, jego ujęcie oraz układ porządkują i sprawdzają wiedzy z danej dziedziny prawa.
Repetytorium "Prawo rzymskie" podzielone jest na trzy części:
część pierwsza - PYTANIA z odpowiedziami dotyczące m.in.:
prawa osobowego,
prawa małżeńskiego,
zobowiązań,
część druga - KAZUSY z rozwiązniami uwzględniające zagadnienia m.in.:
zwrotu posagu,
ochrony własności,
odpowiedzialności za niewykonaniezobowiązania,
część trzecia - TABLICE przedstawiające m.in.:
elementy czynności prawnej,
sposoby nabycia rzeczy,
strukturę źródeł zobowiązań.
Trzecie wydanie zostało rozszerzone o nowe pozycje literatury oraz uzupełnione dodatkowymi pytaniami.
Dzięki temu Repetytorium przyswoisz, zrozumiesz i sprawdzisz wiadomości z zakresu prawa rzymskiego.
Repetytorium "Prawo rzymskie" podzielone jest na trzy części:
część pierwsza - PYTANIA z odpowiedziami dotyczące m.in.:
prawa osobowego,
prawa małżeńskiego,
zobowiązań,
część druga - KAZUSY z rozwiązniami uwzględniające zagadnienia m.in.:
zwrotu posagu,
ochrony własności,
odpowiedzialności za niewykonaniezobowiązania,
część trzecia - TABLICE przedstawiające m.in.:
elementy czynności prawnej,
sposoby nabycia rzeczy,
strukturę źródeł zobowiązań.
Trzecie wydanie zostało rozszerzone o nowe pozycje literatury oraz uzupełnione dodatkowymi pytaniami.
Dzięki temu Repetytorium przyswoisz, zrozumiesz i sprawdzisz wiadomości z zakresu prawa rzymskiego.
Inne tego autora
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej: opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyj...
88,24 zł
89,00 zł
Oszczędzasz: 0,76 zł
Cena sugerowana przez wydawcę