Opis
Jack i Suzy Welch, wielcy światowego biznesu i autorzy międzynarodowego bestsellera "Winning. Znaczy zwyciężać" powracają z nową książką "Praktyczne MBA" niezbędną każdemu, dzisiejszemu i jutrzejszemu biznesmenowi, zgłębiającą aktualne wyzwania związane z tworzeniem strategii sukcesu, prowadzeniem i zarządzaniem zespołem oraz budowaniem kariery.
Gospodarka zmienia się tak szybko, że miewamy trudności z dotrzymaniem jej kroku i szukamy odpowiedzi na wiele pytań:
Dlaczego w tym chaosie niektóre firmy świetnie prosperują, a inne doświadczają stagnacji lub upadają?
Jaki jest najlepszy sposób, by uniknąć porażki, lub umieć się po niej podnieść?
W jaki sposób liderzy mogą rozbudzić pasję i ożywić wydajność członków zespołu, wliczając w to specjalistów zajmujących się trudnymi do zrozumienia kwestiami, pracowników wirtualnych, których nie widują i nie znają oraz młodziaków głodnych kariery, stojących jedną nogą za drzwiami firmy?
Na poziomie osobistym zastanawiamy się:
Czy kiedykolwiek uda mi się dostać wymarzoną pracę, do której wg mnie jestem stworzony, czy już na zawsze utknąłem w czyśćcu kariery?
Dlaczego wybór właściwej kariery jest taki trudny?
Eksperci snują różnorakie teorie i koncepcje, ale wygrana w biznesie zależy tak naprawdę od umiejętności zrozumienia trudnych, ale decydujących o naszym losie dylematów, które definiują nową gospodarkę, starą gospodarkę i wszystko to, co znajduje się pomiędzy. "W Praktycznym MBA" Jack i Suzy Welch podpowiadają jak to zrozumienie osiągnąć.
Tak więc otrzymujemy książkę pełną świeżych, gotowych do zastosowania porad, czasem wbrew temu, co podpowiada nam instynkt, które pozwolą nam stworzyć wspaniałą organizację, dynamiczny, pełen energii zespół i zaplanować satysfakcjonującą karierę we współczesnym środowisku nowego biznesu.
Gospodarka zmienia się tak szybko, że miewamy trudności z dotrzymaniem jej kroku i szukamy odpowiedzi na wiele pytań:
Dlaczego w tym chaosie niektóre firmy świetnie prosperują, a inne doświadczają stagnacji lub upadają?
Jaki jest najlepszy sposób, by uniknąć porażki, lub umieć się po niej podnieść?
W jaki sposób liderzy mogą rozbudzić pasję i ożywić wydajność członków zespołu, wliczając w to specjalistów zajmujących się trudnymi do zrozumienia kwestiami, pracowników wirtualnych, których nie widują i nie znają oraz młodziaków głodnych kariery, stojących jedną nogą za drzwiami firmy?
Na poziomie osobistym zastanawiamy się:
Czy kiedykolwiek uda mi się dostać wymarzoną pracę, do której wg mnie jestem stworzony, czy już na zawsze utknąłem w czyśćcu kariery?
Dlaczego wybór właściwej kariery jest taki trudny?
Eksperci snują różnorakie teorie i koncepcje, ale wygrana w biznesie zależy tak naprawdę od umiejętności zrozumienia trudnych, ale decydujących o naszym losie dylematów, które definiują nową gospodarkę, starą gospodarkę i wszystko to, co znajduje się pomiędzy. "W Praktycznym MBA" Jack i Suzy Welch podpowiadają jak to zrozumienie osiągnąć.
Tak więc otrzymujemy książkę pełną świeżych, gotowych do zastosowania porad, czasem wbrew temu, co podpowiada nam instynkt, które pozwolą nam stworzyć wspaniałą organizację, dynamiczny, pełen energii zespół i zaplanować satysfakcjonującą karierę we współczesnym środowisku nowego biznesu.
Inne tego autora
Bestsellerowa książka Jacka Welcha dostępna także w formie audiobooka (mp3). `Gdy rozmawiasz z J. Welchem o zarządzaniu, pomieszczenie wypełnia się jego pasją i energią. Podobne doświadczenie przynosi czytanie `Winning`. Nie potrzeba już żadnej innej książki o zarządzaniu` mówi wielki Warren E. Buffet. A Bill Gates dodaje: `Przydatna dla wszystkich pragnących sukcesu - od absolwentów college`ów po dyrektorów generalnych`. Bo `Winning` to swoista mapa drogowa nie tylko dla prezesów wielkich fi...
30,34 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 9,56 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W bestsellerze z 2005 roku "Winning znaczy zwyciężać" Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla Jacka otwartością i optymizmem. Wydawało się, że po niej, odwołując się do słów Warrena Buffeta, "nie będzie potrzebna żadna więcej książka o zarządzaniu".
Ale "Winning" ujawniła nienasycone pragnienia rozmawiania o pracy. Od chwili wydania Welchowie otrzymali d...
29,66 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 9,34 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.
\"Winning\" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na...
37,27 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 11,73 zł
Cena sugerowana przez wydawcę