Opis
Podręcznik zawiera kompletny zestaw narzędzi, technik i informacji niezbędnych w pracy coacha. Zaprezentowano w nim istotę i zasady coachingu wraz ze wskazówkami dotyczącymi konkretnych sytuacji szkoleniowych, zarówno w kontekście biznesowym, jak i osobistym.
Autorka odnosi się do szczególnie wartościowego modelu - coachingu kooperacyjnego, a w jego opisie uwzględnia takie zagadnienia jak:
- zasady i system wartości dobrego coacha,
- konieczne umiejętności i kompetencje coacha oraz ich rozwijanie,
- używanie stylu nienakazowego dla osiągnięcia najlepszych rezultatów,
- planowanie sesji coachingowych,
- ścieżka treningu - struktura sesji coachingowych,
- efektywne sposoby rozpoczynania i kończenia sesji, przeprowadzania rozmów, zadawania pytań,
- bariery w procesie coachingu i ich pokonywanie,
- rozwijanie dojrzałości emocjonalnej u coacha i podopiecznych.
Zawarte w książce wskazówki są zilustrowane licznymi przykładami potencjalnych sytuacji i próbkami dialogów coachingowych. Najnowsze, zmienione wydanie podręcznika zostało ponadto uzupełnione o praktyczną sekcję "Narzędzia", która zawiera dodatkowe ćwiczenia i opisy przydatnych procedur.
Autorka odnosi się do szczególnie wartościowego modelu - coachingu kooperacyjnego, a w jego opisie uwzględnia takie zagadnienia jak:
- zasady i system wartości dobrego coacha,
- konieczne umiejętności i kompetencje coacha oraz ich rozwijanie,
- używanie stylu nienakazowego dla osiągnięcia najlepszych rezultatów,
- planowanie sesji coachingowych,
- ścieżka treningu - struktura sesji coachingowych,
- efektywne sposoby rozpoczynania i kończenia sesji, przeprowadzania rozmów, zadawania pytań,
- bariery w procesie coachingu i ich pokonywanie,
- rozwijanie dojrzałości emocjonalnej u coacha i podopiecznych.
Zawarte w książce wskazówki są zilustrowane licznymi przykładami potencjalnych sytuacji i próbkami dialogów coachingowych. Najnowsze, zmienione wydanie podręcznika zostało ponadto uzupełnione o praktyczną sekcję "Narzędzia", która zawiera dodatkowe ćwiczenia i opisy przydatnych procedur.
Inne tego autora
Coaching to obecnie jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych metod wspierania innych w rozwoju oraz pomagania im w osiąganiu pożądanych wyników czy odnoszeniu sukcesów. Menedżer, który potrafi być jednocześnie coachem, jest dla firmy cenniejszym pracownikiem, ponieważ efektywniej wykorzystuje potencjał własny i zespołu, z którym pracuje.
Przekonaj się, jak wiele zyskasz zostając coachem dla twoich pracowników! Nauczysz się uruchamiać ich potencjał, wspierać rozwój talentów i tworzyć wa...
25,69 zł
34,90 zł
Oszczędzasz: 9,21 zł
Cena sugerowana przez wydawcę