Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieEkonomia
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
-20%

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Maria Romanowska

Wydawnictwo:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor: Maria Romanowska
Liczba stron: 272
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 16,5x24 cm
EAN:9788320822762
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,90
47,65
Oszczędzasz: 12,25

Opis

W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.