Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
-26%

Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

Klaudia Cymanow-Sosin

Wydawnictwo:Petrus
Autor: Klaudia Cymanow-Sosin
Liczba stron: 154
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 16,8x24 cm
EAN:9788377205747
Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
Cena sugerowana przez wydawcę:
29,00
21,34
Oszczędzasz: 7,66

Opis

Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.
Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.
Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.