Inne tego autora
Komplett plus 3. Książka ćwiczeń. Nowe wydanie (przygotowane na maturę "2023")
Nowe, poprawione wydania ćwiczeń do serii Komplett plus ułatwiają nawigację po materiale ćwiczeniowym poprzez czytelne oznaczenie zadań:
na słuchanie kolorem czerwonym,
w formacie maturalnym piktogramem z symbolem biretu,
trudniejszych symbolem w kształcie korony.
Dzięki uaktualnionym sekcjom maturalnym Schritt für Schritt uczniowie już od pierwszej klasy mogą przygotowywać się do egzaminu ...
43,70 zł
56,09 zł
79,91 zł
Oszczędzasz: 23,82 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książki z zadaniami, komiksami oraz klockami LEGO(R)
Buduj i baw się. Cukierek albo psikus!
mnóstwo zabawy oraz opowiadanie z halloweenowym dreszczykiem
różnorodne zadania i zagadki ze świata LEGO(R)
gratka dla kolekcjonerów minizestaw klocków LEGO(R)
2 strony naklejek...
16,34 zł
24,99 zł
Oszczędzasz: 8,65 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Nowa odsłona serii Biblioteka Położnej
Kompendium wiedzy dla położnych realizujących edukację przedporodową oraz studentów kierunku położnictwo i uczestników różnych rodzajów kształcenia podyplomowego. To jedyna tego rodzaju pozycja na rynku wydawniczym przygotowana przez znane i cenione autorki z wielu ośrodków akademickich. Praktyczna, usystematyzowana publikacja stanowiąca wsparcie informacyjne dla położnych realizujących edukację przedporodową, wynikającą z zapisów nowego standardu opieki ok...
122,81 zł
129,00 zł
Oszczędzasz: 6,19 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościo...
45,05 zł
55,00 zł
Oszczędzasz: 9,95 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie. Podręcznik ...
29,75 zł
33,90 zł
Oszczędzasz: 4,15 zł
Cena sugerowana przez wydawcę