Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduBranża mechaniczna i samochodowaTechnik pojazdów samochodowych
Organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem samochodowym. Podręcznik
-12%

Organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem samochodowym. Podręcznik Liceum, szkoła policealna

Stanisław Kowalczyk

Wydawnictwo:WSiP
Autor: Stanisław Kowalczyk
Liczba stron: 200
Oprawa: miękka
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 16.5x23.5cm
ISBN: 9788302112782
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788302112782
Organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem samochodowym. Podręcznik
Cena sugerowana przez wydawcę:
41,80
36,86
Oszczędzasz: 4,94

Opis

Podręcznik dla uczniów techników, techników uzupełniających i szkół policealnych do zawodu technik pojazdów samochodowych oraz mechanik o specjalności obsługa i naprawa pojazdów samochodowych, zgodny z podstawą programową 311(52) i programem nauczania 311(52)/T, UT, SP/MEN/2007.07.18.

W podręczniku zamieszczono m.in.:

wiadomości dotyczące organizacji przedsiębiorstw samochodowych, zakresu ich działalności, wyposażenia warsztatów samochodowych oraz towarzyszące programy serwisowe i magazynowe,
omówienie organizacji procesu obsługowo-naprawczego, zasad doboru, kierowania, wynagradzania i szkolenia pracowników,
treści dotyczące analizy ekonomicznej działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, zarządzanie jakością i marketingu
informacje na temat organizacji biura obsługi klienta oraz zasad prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
ćwiczenia oraz pytania sprawdzające.

Podręcznik dla uczniów techników, techników uzupełniających i szkół policealnych do zawodu technik pojazdów samochodowych oraz mechanik o specjalności obsługa i naprawa pojazdów samochodowych, zgodny z podstawą programową 311(52) i programem nauczania 311(52)/T, UT, SP/MEN/2007.07.18.

W podręczniku zamieszczono m.in.:

wiadomości dotyczące organizacji przedsiębiorstw samochodowych, zakresu ich działalności, wyposażenia warsztatów samochodowych oraz towarzyszące programy serwisowe i magazynowe,
omówienie organizacji procesu obsługowo-naprawczego, zasad doboru, kierowania, wynagradzania i szkolenia pracowników,
treści dotyczące analizy ekonomicznej działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, zarządzanie jakością i marketingu
informacje na temat organizacji biura obsługi klienta oraz zasad prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
ćwiczenia oraz pytania sprawdzające.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.