Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaLiteratura faktu, reportaż
Ogilvy o reklamie
-24%

Ogilvy o reklamie

David Ogilvy

Wydawnictwo:Animi2
Autor: David Ogilvy
Liczba stron: 272
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 235x165 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788366303119
Ogilvy o reklamie
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,99
45,61
Oszczędzasz: 14,38

Opis

Nie uważam reklamy za iformę rozrywki czy sztuki, lecz raczej za medium iniformacyjne. Gdy piszę reklamę, nie
oczekuję, że uznacie ją za twórczą. Chcę, żebyście uznali ją za
wystarczająco interesującą, by kupić reklamowany produkt. Kiedy
przemawiał Ajschines, mówili: Jakże wspaniale przemawia!, lecz
gdy przemówił Demostenes, zakrzyknęli: Ruszamy na Filipa!1.
W moich opublikowanych w 1963 roku Wyznaniach czło-
wieka reklamy opowiedziałem o powstaniu Ogilvy & Mather.
Wyłożyłem tam zasady, na których opierał się nasz początkowy
sukces. Niewielki butik kreatywny z Nowego Jorku przerodził
się w jedną z czterech największych agencji reklamowych świata
ze 140 biurami w 40 krajach. Wygląda na to, że nasze zasady
zadziałały...
Fragment

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.