Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą...
-24%

Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą...

Marty Neumeier

Wydawnictwo:Studio Emka
Autor: Marty Neumeier
Liczba stron: 160
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 13,5x20,4 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788365068200
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą...
Cena sugerowana przez wydawcę:
34,90
26,55
Oszczędzasz: 8,35

Opis

Eksplozja komunikacji i siła, którą daje klientom komunikowanie się, wywraca firmę do góry nogami. Pytanie nie polega na tym, CZY twoja firma również zostanie postawiona na głowie, tylko KIEDY to nastąpi. Najlepsi klienci bowiem to już nie tylko konsumenci. To konkretni ludzie, mający nadzieje, potrzeby i emocje. Dzielą się z innymi ocenami, mają swoje kaprysy, wyrażają bardzo osobiste poglądy i sami piszą własne historie.
Klient ma znacznie większą kontrolę nad produktami, które lubi czy wręcz uwielbia. To nie są już marki tylko KUPOWANE są to marki, z którymi się UTOŻSAMIAMY.
Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.
Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.