Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta
-30%

Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta

Wydawnictwo:Helion
Liczba stron: 184
Oprawa: twarda
Rok wydania w Polsce: 2017
Format: 16,8x23,7 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788328336896
Od standaryzacji obsługi po rekomendację Klienta
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,00
34,40
Oszczędzasz: 14,60

Opis

Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu Nauka praktyce praktyka nauce. Certyfikowany Trener Biznesu.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.