Opis
Publikacja poświęcona jest istotnej części obrotu konsumenckiego, jaką są usługi. Opracowania zawarte w monografi i obejmują tematy dotyczące:usług remontowych i budowlanych, usług w zakresie dostarczania mediów, usług fi nansowych, usług telekomunikacyjnychorazusług turystycznych. Ich celem jest omówienie istotnych problemów w zakresie ochrony konsumentów w różnych sektorach usług oraz wskazanie teoretycznych i praktycznych rozwiązań, które mogą skutecznie tę ochronę udoskonalić. Monografi a jest efektem współpracy różnych środowisk, przede wszystkim świata nauki, biznesu i praktyków na rzecz zapewnienia należytego poziomu ochrony interesów konsumentów.
Inne tego autora
Przyjęcie dyrektywy 2011/83/UE o prawach konsumenta miało na celu ujednolicenie niektórych norm prawnych państw członkowskich w zakresie ochrony konsumentów i podniesienie przyznanego konsumentowi poziomu ochrony. Jednocześnie jednak polski ustawodawca dokonał istotnej nowelizacji przepisów odnoszących się do umowy sprzedaży. Nowe rozwiązania stanowią w istocie reimplementację do polskiego porządku prawnego rozwiązań przyjętych w dyrektywie UE 99/44 poświęconej sprzedaży konsumenckiej, która w o...
71,28 zł
99,00 zł
Oszczędzasz: 27,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę