Opis
Publikacja omawia problematykę ochrony konsumenta na rynku finansowym w wymiarze krajowym, europejskim i międzynarodowym. Analiza obejmuje w szczególności kwestię prawidłowego i uczciwego kształtowania relacji umownych pomiędzy instytucjami finansowymi a klientami.
Autorzy przedstawiają najbardziej aktualne problemy dotyczące rynku finansowego, w tym zagrożenia cyberprzestępczością, a także wyzwania związane z regulacjami rynkowymi i ochroną konsumenta.
W książce omówiono takie zagadnienia jak:
- ogólne zasady ochrony konsumentów na rynku finansowym model G20,
- koncepcja Business and Human Rights,
- przykłady zastosowań koncepcji blockchain,
- główne kierunki działań regulacyjnych dla branży FinTech w bankowości,
- ryzyko związane z bankowością elektroniczną.
Monografia zawiera tabele, schematy i diagramy ilustrujące ważne zagadnienia dotyczące rynku finansowego.
Autorzy przedstawiają najbardziej aktualne problemy dotyczące rynku finansowego, w tym zagrożenia cyberprzestępczością, a także wyzwania związane z regulacjami rynkowymi i ochroną konsumenta.
W książce omówiono takie zagadnienia jak:
- ogólne zasady ochrony konsumentów na rynku finansowym model G20,
- koncepcja Business and Human Rights,
- przykłady zastosowań koncepcji blockchain,
- główne kierunki działań regulacyjnych dla branży FinTech w bankowości,
- ryzyko związane z bankowością elektroniczną.
Monografia zawiera tabele, schematy i diagramy ilustrujące ważne zagadnienia dotyczące rynku finansowego.
Inne tego autora
Ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych od kilku lat podlegają istotnym zmianom, szczególnie w odniesieniu do szkód osobowych, a więc będących skutkiem śmierci, uszkodzenia ciała czy rozstroju zdrowia. Książka jest poświęcona tym zagadnieniom w Polsce, ale rozpatrywanym z perspektywy europejskiej. W czterech częściach zespół ekspertów, pochodzących ze świata akademickiego, biznesu oraz kluczowych instytucji rynku ubezpieczeniowego, rozpatruje: najważniejsze zagadnienia szkód osobowych...
33,40 zł
54,90 zł
Oszczędzasz: 21,50 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Umiejętne zarządzanie ryzykiem warunkuje sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstw. Różne rodzaje ryzyka, na jakie narażone są przedsiębiorstwa, powstają zarówno w otoczeniu, jak i w samym przedsiębiorstwie, będąc konsekwencją istniejącej struktury organizacyjnej, procedur działania, doboru pracowników czy obszaru prowadzonej działalności. Aby prawidłowo zarządzać ryzykiem, należy właściwie je rozpoznać, wycenić jego wartość i prawdopodobieństwo wystąpienia, wybrać metody zarządzania nim i zbudować...
44,62 zł
45,00 zł
Oszczędzasz: 0,38 zł
Cena sugerowana przez wydawcę