Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie
Nowoczesny marketing kolejowych przewozów...
-12%

Nowoczesny marketing kolejowych przewozów...

Wydawnictwo:Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Liczba stron: 192
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 240x170x16 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788379723652
Nowoczesny marketing kolejowych przewozów...
Cena sugerowana przez wydawcę:
50,00
43,87
Oszczędzasz: 6,13

Opis

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu.
Założeniem monografii jest zbadanie, jak przeobraża się marketing w kolejowych przewozach pasażerskich w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe, jak zachowują się współcześni konsumenci (podróżni), co w usłudze pasażerskiego transportu kolejowego jest dla nich priorytetowe i jak oceniają realizację tych postulatów oraz jakie są kierunki rozwoju marketingu.
W celu osiągnięcia przyjętych założeń:
- przedstawiono przeobrażenia zachodzące w marketingu w kontekście krajowym i międzynarodowym,
- zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do tradycyjnych i nowoczesnych działań marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich,
- zaprezentowano wyniki badań pierwotnych młodych dorosłych obejmujące zarówno preferencje podróżnych, jak i ocenę realizacji poszczególnych cech i działań marketingowych przez przewoźników kolejowych w kolejowych przewozach pasażerskich,
- wskazano kierunki rozwoju marketingu od tradycyjnego do nowoczesnego w kolejowych przewozach pasażerskich.
Koncepcja monografii obejmuje zagadnienia teoretyczne związane zarówno z tradycyjnym, jak i nowoczesnym marketingiem oraz identyfikację problematyki działań i instrumentów marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich obecnie i w przyszłości.
- ze wstępu

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.