Opis
Nie kupuj kota w worku. Wyrażenia i zwroty frazeologiczne z ćwiczeniami
Nie kupuj kota w worku to pomoc dydaktyczna i terapeutyczna przeznaczona dla:
dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym,
dzieci starszych z trudnościami językowo-komunikacyjnymi (dysleksją, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, afazją),
dorosłych z afazją,
osób w różnym wieku, uczących się języka polskiego jako obcego,
dzieci, które się nudzą i chętnie spędzą kreatywnie czas.
Proponowane ćwiczenia rozwijają umiejętność rozumienia i interpretacji frazeologizmów oraz świadomego ich użycia w codziennym życiu. Można je dowolnie wybierać w ten sposób, by ich stopień trudności był adekwatny do poziomu umiejętności dziecka/pacjenta.
Dzięki zadaniom zawartym w książce czytelnik:
pozna pojęcie metafory,
rozwinie swoje umiejętności językowe,
rozwinie percepcję wzrokową i małą motorykę,
zdobędzie także umiejętność czytania ze zrozumieniem,
miło spędzi czas, bawiąc się słowami i poznając bogaty w związki frazeologiczne język polski.
Dobrą intelektualną zabawę gwarantuje różnorodność ćwiczeń:
krzyżówki,
zadania matematyczne,
pytania,
zakreślanie,
pisanie,
odnajdywanie elementów,
wskazywanie różnic.
Nie kupuj kota w worku to kalejdoskop słowno-rysunkowych rozrywek, powstały na kanwie polskich frazeologizmów. Prawdziwe językowe figle-migle dla małych i dużych adeptów poprawnej polszczyzny.
Nie kupuj kota w worku. Wyrażenia i zwroty frazeologiczne z ćwiczeniami
Jest to ciekawa propozycja dla rodziców i terapeutów poszukujących pomocy, która usprawni naukę języka polskiego, a także uzupełni terapię specjalistyczną. Dobór wyrażeń oraz zwrotów frazeologicznych z obecnością zwierząt jest trafny, wzbudza ciekawość, a różnorodność zaproponowanych zadań umożliwia zrozumienie metaforycznych sformułowań. Całość przedstawiona jest w lekkiej, przejrzystej, nienużącej podopiecznego formule, która pozwala mu zrozumieć i włączać do własnego zasobu językowego opracowane wyrażenia i zwroty.
Bożena Senkowska (terapeuta, logopeda)
Nie kupuj kota w worku to pomoc dydaktyczna i terapeutyczna przeznaczona dla:
dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym,
dzieci starszych z trudnościami językowo-komunikacyjnymi (dysleksją, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, afazją),
dorosłych z afazją,
osób w różnym wieku, uczących się języka polskiego jako obcego,
dzieci, które się nudzą i chętnie spędzą kreatywnie czas.
Proponowane ćwiczenia rozwijają umiejętność rozumienia i interpretacji frazeologizmów oraz świadomego ich użycia w codziennym życiu. Można je dowolnie wybierać w ten sposób, by ich stopień trudności był adekwatny do poziomu umiejętności dziecka/pacjenta.
Dzięki zadaniom zawartym w książce czytelnik:
pozna pojęcie metafory,
rozwinie swoje umiejętności językowe,
rozwinie percepcję wzrokową i małą motorykę,
zdobędzie także umiejętność czytania ze zrozumieniem,
miło spędzi czas, bawiąc się słowami i poznając bogaty w związki frazeologiczne język polski.
Dobrą intelektualną zabawę gwarantuje różnorodność ćwiczeń:
krzyżówki,
zadania matematyczne,
pytania,
zakreślanie,
pisanie,
odnajdywanie elementów,
wskazywanie różnic.
Nie kupuj kota w worku to kalejdoskop słowno-rysunkowych rozrywek, powstały na kanwie polskich frazeologizmów. Prawdziwe językowe figle-migle dla małych i dużych adeptów poprawnej polszczyzny.
Nie kupuj kota w worku. Wyrażenia i zwroty frazeologiczne z ćwiczeniami
Jest to ciekawa propozycja dla rodziców i terapeutów poszukujących pomocy, która usprawni naukę języka polskiego, a także uzupełni terapię specjalistyczną. Dobór wyrażeń oraz zwrotów frazeologicznych z obecnością zwierząt jest trafny, wzbudza ciekawość, a różnorodność zaproponowanych zadań umożliwia zrozumienie metaforycznych sformułowań. Całość przedstawiona jest w lekkiej, przejrzystej, nienużącej podopiecznego formule, która pozwala mu zrozumieć i włączać do własnego zasobu językowego opracowane wyrażenia i zwroty.
Bożena Senkowska (terapeuta, logopeda)
Inne tego autora
Człowiek i medium. Terapia - Rozwój - (Auto)narracja pod red. naukową prof. Agnieszki Ogonowskiej to zbiór artykułów oddających wieloaspektowy stosunek człowieka do mediów oraz różne sposoby wykorzystywania w nich (auto)narracji - stosownie do potrzeb danej osoby. Jak można wykorzystać tradycyjne i nowe media w terapii, leczeniu, edukacji? Jak mogą one negatywnie wpłynąć na użytkownika, prowadząc do uzależnień i degradacji osobowości? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziemy w tej książce - ko...
23,94 zł
29,90 zł
Oszczędzasz: 5,96 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Uzależnienia medialne. Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka Agnieszka Ogonowska Oto nowe zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki pierwotnie zatytułowanej Uzależnienia medialne, czyli o patologicznym wykorzystaniu mediów. Książka odnosi się do sytuacji, w których dzieci i młodzież wykorzystują media w sposób dysfunkcjonalny tzn. taki, który okazuje się szkodliwy zarówno dla samego użytkownika, jak i jego otoczenia społecznego. Wyczerpanie pierwszego nakładu pozycji oraz dynamiczny rozwój me...
26,94 zł
32,90 zł
Oszczędzasz: 5,96 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę powstania, zakres i przedmiot zainteresowań, jak również wykorzystywane metody badawcze. To czyni z psychologii mediów dyscyplinę hybrydyczną, która obejmuje cztery sfery: metodologię (M), etykę (E), teorię (T) i aplikację (w sumie: META); pretenduje ona do ro...
27,89 zł
49,80 zł
Oszczędzasz: 21,91 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
28,08 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 10,92 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Celem tej książki jest m.in. ukazanie potencjału nowej transdyscypliny cyberpsychologii, która wykracza poza tradycyjne dyscypliny naukowe (głównie psychologię i media studies) oraz rozwija się równolegle do cyberkultury.
We współczesnej cywilizacji medialnej (trzecia dekada XXI wieku) obserwujemy coraz silniejsze związki człowieka i technologii, także na poziomie systemowym czy organicznym. Technologie cyfrowe stają się częścią podstawowych systemów społecznych i instytucji: edukacji, zdrowia, ...
41,07 zł
54,00 zł
Oszczędzasz: 12,93 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
43,33 zł
52,90 zł
Oszczędzasz: 9,57 zł
Cena sugerowana przez wydawcę