Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Narzędzia Google dla e-commerce
-31%

Narzędzia Google dla e-commerce

Krzysztof Marzec

Wydawnictwo:One Press / Helion
Autor: Krzysztof Marzec
Liczba stron: 208
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 14x20,8 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788328325234
Narzędzia Google dla e-commerce
Cena sugerowana przez wydawcę:
39,90
27,54
Oszczędzasz: 12,36

Opis

E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!
Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google'em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.
Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google'u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.