Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
54651301597KS
-26%

Najważniejsi klienci Key Account Management w praktyce

Sławomir Turek

Wydawnictwo:MT Biznes
Autor: Sławomir Turek
Tłumacz: Ryszard Wojnakowski
Liczba stron: 319
Rok wydania w Polsce: 2011
Format: 14.8x22.3cm
ISBN: 9788377460559
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788377460559
Najważniejsi klienci
Cena sugerowana przez wydawcę:
34,90
25,69
Oszczędzasz: 9,21

Opis

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.

Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku – klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.

Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:
- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);
- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;
- nowoczesności i tradycji – Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.