Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaKultura
Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu...
-21%

Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu...

Marek Jezinski

Wydawnictwo:Wydawnictwo Naukowe UMK
Autor: Marek Jezinski
Liczba stron: 350
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 15,7x22,6 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9188383139560
Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu...
Cena sugerowana przez wydawcę:
38,00
30,08
Oszczędzasz: 7,92

Opis

Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.